Çarşamba, Ocak 14, 2015

İyi Pilav Yapamayanla Evlenilmez!


Daha dün içimden geçirmiştim eski erkek arkadaşımın sözünü...
''İyi pilav yapamayanla evlenilmez.'' demişti.
Hoş bana pilavı iyi yapamadığım halde defalarca evlenme teklif etmişti.
Ne çekti çocuk benim elimden!
Sanırım sonradan sonraya ben de çekmişim, takıntı olmuş, ne zaman güzel pilav yapsam bir gurur kaynağı yaratmak için kendime övgü almaya çalışıyorum.
(-''TANE TANE OLMUŞ DEĞİL Mİ?)

Neyse,
Kız arkadaşı; kumral sevmesine rağmen benim ilk zamanlarım gibi sarışın.
Baya ikiz sayılırız görünüşte.
Büyük ihtimal pilav yapmayı da bilmiyor.
Evlenmeye karar almışlar hatta.
İstikrara bayılıyorum..!
Son veda konuşması benim için fazla dramatikti.
Ama bu onun içini rahatlatma biçimiydi
Unutulmaz bir öğüt bıraktı ne olursa olsun ''Bana ne yaptıysan bir daha başkasına yapma!'' 
Eskiden kalma alışkanlıktan ''hak etmişsindir'' dedim.
Velhasıl Kelam ben güzel pilav yapıyorum artık, iyi yapıyorum da ne oluyor?
Kumral/Esmer sevdiğini iddia eden adam yine bir sarışınla evlenirse.
Sevgi ve saygı da pilavdan ağır geliyorsa...
Bahanelere sığınanlara inanmayın!
Kimse için değişmeye çalışmayın, sizi kabul eden her halinizle kabul etsin.
LadyNietzche


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sevmekte yorulur

Sevmekte yorulur. Defalarca sana anlatmak istediğim şey buydu aslında. Bir elin hep kapının kulpunda olduğu için anlayamadın sen ...